βελονακι,

Καλές απόκριες σε όλους!!!!

12:54:00 μ.μ. Eustathia 9 Comments

Καλημέρα σε όλους ....εύχομαι να είχατε ένα όμορφο κ αποκριάτικο Σαββατοκύριακό!!!!!! Μετά από απουσία ημερών ναι μαι και πάλι με πλεχτά τα οποία είναι σίγουρα η νέα μου εξάρτηση!!!! Τα είχα φτιάξει αρκετό καιρό πριν αλλά λόγο υποχρεώσεων δεν κατάφερα να σας τα δείξω νωρίτερα....

Πολύχρωμα χειροποίητα γαντάκια φτιαγμένα με το βελονάκι σε αποχρώσει ροζ-γκρι!!! Πολύ ιδιαίτερη πλέξη όπου αφήνει έξω τα δάσχτυλα για να υπάρχει ελευθερία στην κίνηση αλλά να παράλληλα κρατάει πού ζεστά τα χέρια μας!!!!

 

Να και ένα καπελάκι σε ροζ-γκρι χρώμα με πολύ όμορφη πλέξη ......



Αυτά για σήμερα ...ελπίζω να σας αρέσουν  !!! Εύχομαι να διασκεδάσετε πολύ αυτές τις μέρες να ντυθείτε και να ξεφαντώσετε όσο πιο πολύ μπορείτε!!! Σας ευχαριστώ για τις επισκέψεις σας στη σελίδα μου καθώς κ για τα πολύ γλυκά σας σχόλια!!!
Φιλιά πολλά!!!!!!!

You Might Also Like

9 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα
    Καλές Απόκριες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι...φιλια και καλές αποκριες κ σε εσένα...

      Διαγραφή
  2. telia ta gantakia soy kai ta skoyfakia mprabw moy aresan poli filakia kali sinexia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Βάσω μου!!! Καλή συνέχεια κ σε εσένα!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Κουκλίστικα τα γαντάκια σου και σε υπέροχα χρώματα! Και ο σκούφος πολύ όμορφος αλλά επειδή δεν μου πάνε δεν....... Τα γαντάκια όμως με ξετρέλαναν!!!!
    Φιλιά........... Καλή και χαρούμενη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Φιλιά πολλα κ καλή εβδομαδα και σε εσένα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ομορφο το σκουφακι τα γαντακια ομως με αφησαν αφωνη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατρίνα μου!!! Το βελονακι μου αρεσει πολύ κ προσπαθω να κάνω πρωτότυπα σχέδια!!! Φιλιά....

      Διαγραφή
  5. μας αρεσουν πολυ αυτα που εφτιαξες!!!καλες αποκριες κ σε σενα και να ξεφαντωσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή