Αγόρι,

Εγινα νονά!!!!!!!!!!

6:22:00 μ.μ. Eustathia 19 Comments

Επιτέλους μετα από μήνες προετημασίας έχω την χαρα να σας παρουσιάσω την βάπτιση του μικρου Βασίλη....όπου έγινε το Σαββατο 02/06/12 και με έκανε νονάααα..........

Η κουμπάρα μου με άφησε να φτιάξω ότι μου άρεσε κι εγω θέλοντας να ξεφύγω απο τα συνηθισμενα θέματα επέλεξα ως θέμα το αλογάκι.....Για καλή μου τύχη η φιλη μου Δήμητρα από τον οίκο νυφικών Romantica που ανέλαβε τα βαπτιστικά είχε τα πάντα σχετικα με αυτο το θέμα οποτε δεν δυσκολευτηκα καθόλου να ταιριάξω τα βαπτιστικά αξεσουαρ (λαδοπανα, λαμπαδα κτλ) με τις μπομπονιερες και τα μαρτυρικά που έφτιαξα!!!!!!

Ξεκινάω λοιπόν.........Η λαμπάδα μας στολισμένη με αλογακια κ αρκουδακι!!!!!


Τα ρουχαλάκια του μικρού είναι Bambolino....από τα πιο όμορφα αγορίστικα!!!!!!Λιτά, απλά και απέριττα .....



Έκανα ένα απλό στολισμό στο κουτι των μαρτυρικών, τα οποία τα προμηθεύτηκα από το "Κουτί Κουτί" για όσα κορίτσια μένουν προς τα δυτικά προάστια.... έχουν τα πάντα για είδη συσκευασίας, μπομπονιέρες και εποχιακά!!!!



.....από μέσα όμως το στόλισα λίγο παραπάνω.....με ένα αλογάκι από πηλό!!!


.....αυτά είναι τα μαρτυρικά για τα αγόρια τα οποία είναι μπρελόκ μακραμε.......με αλογακι, σταυρο φίλτισι και χάντρα........από το Πασχα είχα ξεκινησει να πλέκω αλλά το αποτελεσμα άρεσε σε όλους πολύ!!!!!!



 ..........κι επειδή ήθελα κάτι διαφορετικό για τα κορίτσια....(σιγα μην καθόμουν ήσυχη) έφτιαξα βραχιολάκια λευκά από καουτσούκ με τα ίδια στολίδια.....



.......ήρθε η ώρα για τις μπομπονιέρες!!!! Η αλήθεια είναι ότι παιδεύτηκα άλλα ήθελα όλα να είναι όμορφα, ξεχωριστά και προτότυπα...νομίζω ότι αυτο το καταφέραμε.........τα αλογακια μας εγιναν απο αυτοξηρουμενο πηλό και βαφτηκαν σε 3 διαφορετικά χρωματα , χρησιμοποιηθηκε σμάλτο και υγρο γυαλί!!!



.....ήθελα η μπομπονιέρα να είναι χρηστική και για αυτο το λόγο επέλεξα να την κάνω μαγνήτη!!!






τα ρουχαλάκια του μικρού...........


......το καπέλο μας όλα τα λεφτά!!!!!!



............για το παππούτσι δεν το συζητω είναι πολύ του γούστού μου και ξεφεύγει απο τα συνηθισμένα!!!!




........αυτο το υπέροχο κουτί εγινε ειδικη παραγγελία με το όνομα του παιδιού στα χρώματα που επιλέξαμε και φυσικά με τα αλογάκια που ηταν το θεμα μας!!!



........ενα κοντινο στο στολισμό της λαμπάδας



 ...το μπουκάλι του λαδιου κ τα μικρά κεριά όλα με αλογάκια επάνω.....


..........παιδικές μπομπονιέρες είδαμε?? Χειροποίητα πινακάκια με ήρωες του Disney και τεχνική της χαρτοπετσέτας ή αλλιώς decoupage!!! Χάρηκα πάρα πολύ γιατί άρεσαν και στους μεγάλους αλλά και στα παιδιά!!! Τα γλυκά μου τα κρατούσαν στο χεράκι τους με καμάρι!!!!








....εδώ τα πινακάκια συσκευασμένα σαν καραμελάκια....


 Σας χαιρετώ έχοντας αγκαλιά το γιο μου, την κουμπάρα μου κ το βαπτηστήρι μου!!!!!!!
α ναι με το μαλλί το όρθιο είμαι εγώ.....χαχαχα.......



 Μαμούθ η ανάρτηση αλλά έφτασε στο τέλος της..........σας φιλώ και να σας ευχηθω και καλές βουτιές με τόση ζέστη που έπιασε απότομα!!!!!!

φιλιάααααα






You Might Also Like

19 σχόλια:

  1. Μπραβο Ευσταθια μου! Παντα "αξια"!
    Τα εκανες ολα υπεροχα! Το θεμα με το αλογακι πολυ ομορφο και πρωτοτυπο!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου!!! Η αλήθεια ειναι οτι το αλογο δεν ειναι στα συνηθισμενα αλλα αρεσε πολύ σε ολους τους επισκέπτες!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πάντα άξια!!!!Υπερπαραγωγή η βάφτιση!!Τέλεια όλα τα έφτιαξες μπράβο και ξανα μπράβο!!!!!!!!Καλό καλοκαιράκι!!!Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος Βασιλάκης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Demi μου!!!!!! Προσπαθησα να κανω οσο περισσοτερα μπορουσα...!!!Φιλιάαα!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πάντα άξια κοπέλα μου!!!!!!!!!
    Είναι όλα τέλεια....ονειρεμένη βάφτιση!!!!
    Φτου φτου ομορφιές!!!!!!!Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά φιλενάδα έγραψες!!! Υπέροχα όλα!!! Όσο για την τελευταία φωτογραφία... είναι όλο ομορφιά!!! Πάντα άξια! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έφτιαξες υπέροχα πράγματα!
    Πάντα άξια!
    Να ζήσει ο μικρούλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΥΧΕΡΟΣ Ο ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΟΝΑ...ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ!!!
    ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να΄ναι γερός και τυχερός στη ζωή του ο μικρούλης Βασίλης.
    Καλά πόσο καιρό δούλευες για όλα αυτά;;Μάλλον αρκετό αλλά απ' ότι φαίνεται άξιζε τον κόπο!! Είναι όλα πανέμορφα!! Και εσύ βεβαια δεν πας πίσω μία κούκλα!!
    Φιλιά.
    Σ' ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ κοριτσι μου!!! Μακαρι η τυχη να τον ακολουθει!!! Απο το Πασχα ειχα ξεκινησει με τα μαρτυρικα κ μεχρι και την τελευταια μερα ετρεχα για τις λεπτομερειες....αλλα μου αρεσε το αποτελεσμα οποτε ξεχασα το τρεξιμο...!!! Φιλακιαααα!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πάντα άξια Ευσταθία μου!!Πανέμορφη βάπτιση με πολύ ιδιαίτερα πραγματάκια!!Οι μπομπονιέρες και τα μαρτυρικά καταπληκτικές και πρωτότυπες!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα άξια!!!!!!!!!!!!!!!
    Ευσταθία μου, τι να πω... μόνο ότι τα είχες ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!! Από πού ν' αρχίσω... Απ' τα ρουχαλάκια του μικρού Βασίλη, απ' τα μακραμέ μπρελόκ, απ' τη λαμπάδα.....
    και πώς να τελειώσω... στα βραχιολάκια για τα κορίτσια, τα πινακάκια......
    Μπράβο σου, κορίτσι μου, με τέτοια νονά ο μικρός έχει πολλά να δει!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντάξια και καλοφώτιστο το μωράκι!Τα όσα έφτιαξες μόνη σου μαρτυρούν την αγάπη σου και το καλό σου γούστο..ιδιαίτερα η μπουμπουνιέρα υπέροχη ιδέα καθώς και τα μαρτυρικά..Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος και εσύ πάντα άξια Ευσταθία μου!
    Μπράβο σου για όλα όσα έφτιαξες, ήταν υπέροχα!
    Μεγαλώνοντας ο μικρός θα είναι πολύ περήφανος για την νονά του.

    Να χαίρεσαι και τον γιοκα σου και πάντα χαρές σας εύχομαι!

    Φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη βάπτιση,υπέροχη νονά θα πρέπει να ήσουν ένα πτώμα μετά το μυστήριο με τόση δουλειά που έκανες,άξιζε όμως τον κόπο γιατί είναι όλα πολύ πρωτότυπα και σίγουρα θα ευχαριστήθηκαν όλοι!!!
    Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος!!!!!
    Πάντα άξια!!!!
    Κούκλος και ο γιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή