macrame,

Κούμπωμα macrame.......tutorial..........!!!!!

8:38:00 μ.μ. Eustathia 9 Comments

Καλησπέρα και καλό μήνα!!!!!!!!

Κορίτσια μου γλυκά τα σχόλια σας στην προηγούμενη ανάρτηση μου εδωσαν πού θετική ενέργεια και κουράγιο!!!!!!!

Σας ευχαριστώ παρα πολύ για την υποστήριξή σας σε ότι κάνω!!!!!!! Το  bazaar πηγε πολύ καλά και ελπίζω να συμμετέχω και σε πολλά άλλα από εδώ και πέρα!!!!!! Φωτογραφικό υλικό θα σας ανεβάσω σε επόμενη ανάρτηση.....προς το παρόν επειδή έχω τάξει ένα videaki με οδηγίες για το κούμπωμα macrame σας το αφιερώνωωωωω




Φιλιάααααααααα!!!!!!!!!!!!!


You Might Also Like

9 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΥΣΤΑΘΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ BAZAAR ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα κοριτσάκι..όσο για το βιντςεάκι..καλέ ..δύσκολο το βλέπω..που να το φτιάξω εγώ αυτό και μου άρεσε τόσο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήναααααα!!!!! Χαίρομαι που πήγε καλά το bazaar, εύχομαι να συνεχιστούν οι επιτυχίες!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα,Ευσταθία μου!
    Καλή συνέχεια σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω προλάβει να κάνω βολτούλες στη γειτονιά μας κι έτσι δεν σου άφησα μήνυμα για τα βραχιολάκια σου. Τέλεια είναι....Πάω να δω το βίντεο για το κούμπωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα!! Με το καλό και στο επόμενο bazaar εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε για το βιντεάκι!
    Καλό Μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλό μήνα!!!τι τέλειο ποστ είναι αυτό!!!ευχαριστούμε πάρα πολύ!!να είσαι καλά που το μοιράστηκες μαζί μας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή