απόκριατικες χειροποίητες στολές,

Αποκριάτικες Χειροποίητες στολές και οδηγίες!!!!!

8:53:00 μ.μ. Eustathia 34 Comments

Καλησπέρα σε όλους!!!!!

Φέτος μπήκαμε νωρίς στο κλίμα των αποκριών μιας και με αφορμή τα γενέθλια ενός φίλου μας ντυθήκαμε και ξεφύγαμε λίγο από την καθημερινότητα μας!!! Ο λόγος που δείχνω τα μασκαρέματα μας είναι γιατί οι στολές είναι χειροποίητες και πολύ πολύ εύκολες....με λίγο τούλι και λίγη υπομονή μπορείτε κι εσείς να ντυθείτε όμορφα και οικονομικά!!!!!!!

Εδώ είναι όλο το ντύσιμο μου ολοκληρωμένο!!! Ντύθηκα μπαλαρίνα ελεφαντίνα!! Το ελεφαντίνα θα το δείτε παρακάτω στο face painting που θα σας δείξω!!! Για να κάνετε μια φούστα tutu δείτε τις οδηγίες εδώ!!


Εδώ με τον αντρούλη μου που ντύθηκε κι αυτός μπαλαρίνα!!!!!!!! Δεν είναι τέλειος??? Χιχιχιχι εμείς πάντως γελάσαμε με την καρδιά μας και περάσαμε πάρα πολύ καλά!!!!!!



Εδώ είναι το face painting που έκανα!!!


 Κι εδώ ένα κοντινό της κορδελίτσας μου για το κεφάλι κι αυτή από τούλι!!!


Για το τέλος σας αφήνω με τους φίλους μου που κι αυτοί έφτιαξαν χειροποίητες στολές!!!!!


Δήμητρα το μυρμήγγι
Παναγιώτης Η κινητή μονάδα Μαστογραφίας!!!!    
Στεφανία η πασχαλίτσα!!!

Σίσσυ το Δέντρο!!!!!!!
Σας φιλώ και παρόλη τη μαυρίλα προσπαθώ να αισιοδοξώ!!!!!! Το ίδιο εύχομαι και για εσάς!!! Τρέχω τώρα να προλάβω το μάθημα zoumbas που ξεκίνησα πρόσφατα....εις το επανειδείν!!!!!!




You Might Also Like

34 σχόλια:

  1. Τέλειααααααα ...υπέροχα ντυμένοι και οι δύο ...φανταστικά ...μπράβο φιλενάδα ...φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία σε ευχαριστούμε ποολύ!!!! Νομίζω οτι ο Μάκης κλέβει την παράσταση...χιχιχι φιλιά!!!!!11

      Διαγραφή
  2. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ!!!! ΚΑΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ....ΚΟΥΚΛΑ!!!!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φαίη!!!!!!!!!!!! ΧΙΧΙΧΙ κι εμείς γελάσαμε πάααρα πολύ!!!!!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Eυσταθία μου καλημέρα, μου έφτιαξες την διάθεση με τις αποκριατικές φωτο ειδικά η φωτο με τον αντρούλι σου είστε τέλειοι!!! αλλά και όλη η παρέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία!!! Χαίρομαι που σου φτιάξαμε το κέφι ....αυτός ήταν κι ο σκοπός μου βέβαια να σας μεταδώσω λίγο από τη χαρά που πήρα αυτές τις μέρες!!!!!!!!!!! Φιλιάααα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Και του χρόνου!!!!!!!!!!! Πάντα χαρούμενη, όπως στις φωτογραφίες (είσαι κούκλα)... με το καλό και στα Μπολσόι!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα τα μπολσόι τα έχουμε....πάμε για άλλα τώρα πιο grante xixixix!!!!!!!!!! Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!!!!! Φιλιάααααα!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. νάστε καλά να γιορτάζετε παιδιά!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρααααα..........να εισαι καλα σε ευχαριστούμε πολύ και ανταποιδίδουμε!!!

      Διαγραφή
  6. Είστε όλοι υπέροχοι αλλά την παράσταση κλέβει και με διαφορά ο τέλειος μπαλαρίνος!!! Του βάζω 10' . Σε φιλώ, καλό βράδυ και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου εισαι πολύ ευγενική με τη βαθμολογία σου!!!!!! Μακια σου!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο βρε παιδιά. Μου αρέσουν πολύ οι χειροποίητες στολές γιατί βγάζουν πολύ γέλιο.Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμάς το ίδιο!!!!!!!!!!! Να εισαι καλα κατερινάκι μου!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. Ωραία καρναβαλάκια γίνατε!!! Μπράβο και στον αντρούλη που ακολουθεί!!!
    Άντε και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ο γλυκός μου δύστασε λίγο αλλα τελικα ακολουθησε με μεγαλη επιτυχία!!!!! Φιλιά και ευχαριστούμε!!!!!

      Διαγραφή
  9. Χαχαχαχαχα... Ο σύζυγος-μπαλαρίνος πολύ μου άρεσε!! Χαχαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άρωμα αποκριών!!!! Πολύ κέφι βλέπω! Πέρασε για βραβειάκι και παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κυριακή μου!!! Σε ευχαριστώ για την επισκεψη και το βραβειο!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. ωπ ωπ τι βλεπω εδω; ξεφαντομα; μπραβο παιδια μπραβο θα χαρω να ξεφαντωσεις και οταν θα ερθεις μελος στο σπιτακι μου γιουχουυυυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεφαντώνουμε τώρα που μπορούμε γιατί μετά ποιος ξέρει....Φιλάκια και θα περάσω συντομα!!!

      Διαγραφή
  12. Γεια σου Ευσταθία!!!!
    Μόλις τώρα συνηδητοποίησα ότι δε σε ευχαρίστησα ποτέ για το δώρο σου, επισήμως και μετά που το παρέλαβα!!!
    Το υπέροχο καδράκι που μου έστειλες έφτασε αρκετά ταλαιπωρημένο πριν από 15 μέρες περίπου!!!!! Ποιος ξέρει που είχε χαθεί, που είχε παραπέσει, στην Ελλάδα ή στο Βέλγιο! Πάντως έφτασε, αυτό έχει σημασία!!!! Θα κάνω μία ανάρτηση γι'αυτό και για κάποια άλλα δωράκια που έχω παραλάβει...
    Απ'ότι είδα η δημιουργικότητά σου έχει φτάσει στο κατακόρυφο! Και είναι όλα τόσο όμορφα!!!! Είστε πολύ γλυκό ζευγάρι με τον άντρα σου! Πάντα γλεντια καλή μου!!!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ και πάλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου χαίρομαι που εφτασε έστω και αργά!!!!!!! Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!! Φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πόσο χαίρομαι όταν βλέπω χαρούμενους ανθρώπους γλυκό μου κοριτσάκι, εύχομαι ολόψυχα να είσαι πάντα έτσι με τον αγαπημένο σου και πάντα ευτυχισμένη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου σε ευχαριστούμε!!!!!!!!! Ελπίζω να είμαστε έτσι πάντα!!!!!!!! Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. KAI TOY XΡONOY EUSTATHIA ΜΟΥ!!!!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φωτολαμπιδα μου!!! Σε ευχαριστούμε ....το προσπαθούμε....φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Ώρα για παιχνίδια ..πέρνα μια βόλτα ..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ πολύ! Είμαι τόσο ευτυχής που σας άρεσε! Θα το ελέγξω τις δραστηριότητές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή