Χειροποίητη αποκριάτικη στολή Ινδής του 5λεπτού

1:48:00 μ.μ. Eustathia 22 Comments

Αποκριάτικη καλημέρα!!!!

Τι κάνετε φίλοι μου?? Είμαι σίγουρη ότι όλοι ψάχνουν κάτι να ντυθούν την τελευταία στιγμή κι εγώ βρέθηκα σε αυτή τη φάση χθές το βράδυ ....κι εκεί μου ήρθε η έμπνευση πολύ γρήγορα, απλά και παντελώς ανέξοδα αποφάσισα να ντυθώ Ινδή....

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα φανταζύ παντελόνι...για καλή μου τύχη είχα κάτι από την καλοκαιρινή καρνταρόμπα.....Ένα κοντομάνικο μπλουζάκι ή σε αυτήν την περίπτωση ένα μονόχρωμο λαδί κορμάκι και από επάνω μια μεγάλη μπορντώ πασμίνα την οποία στερέωσα με παραμάνες, για να μην χάσει τη θέση της και η αλήθεια είναι ότι ήταν σταθερότατη όλο το βράδυ παρόλο τον χορό....

 .....όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά....και εννοώ τα κοσμήματα που ταιριάζουν με αυτό το ντύσιμο καθώς υπάρχει μια υπερβολή στο ντύσιμο των ινδών καθως αγαπουν όλων των ειδών τα χρυσά και τα λαμέ...για αυτο κι εγώ έβαλα μπόλικα....και σκουλαρίκια και δαχτυλίδια και ένα αγαπημένο κολιέ από την συλλογή μου....πλεχτών κοσμημάτων με το βελονάκι  

και συγκεκριμένα έβαλα αυτό το υπέροχο κολιέ....

...το οποίο συνδυάστηκε υπέροχα με ενα ωραιότατο συρμάτινο βραχιόλι πάλι φτιαγμένο με το βελονάκι και με πέρλες...


Μια μεγάλη κόκκινη βούλα στο μέσο του μετώπου μπόλικο eyeliner και έτοιμη η Ινδή...Κι όπως σας είπα ανέξοδα και πολύ πολύ γρήγορα...Για άντρα Ινδό μπορείτε να βάλετε λευκά ρουχα και ένα τουρμπάνι στο κεφάλι και έτοιμοι για χορό, γλέντι και τραγούδι..

Σας αποχαιρετώ ευελπιστώ να σας άρεσε αυτή η ιδέα μου για χειροποίητη αποκριάτικη στολή του πεντάλεπτου...προσωπικά ετοιμάζομαι για δεύτερο γύρο χορού....σε λιγάκι θα βρεθούμε στην πόλη της Κέρκυρας για να απολάυσουμε τις καρναβαλικές εκδηλώσεις...ελπίζω να  περνάτε καλά από  όπου κι αν μας παρακολουθείτε!!!!

Καλές απόκριες με τρέλα κ χαρά κόντρα στην μιζέρια κ την κρίση......

Καλή Καθαρό Δευτέρα και καλά κούλουμα!!!
Φιλιάαααααααα!!!!!!!!

You Might Also Like

22 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο, Ευσταθία μου, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η στολή σου Ευσταθία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη Ινδή!!!
    Να'σαι καλά, κορίτσι! Ελπίζω και θέλω να περνάς καλά στην πανέμορφη Κέρκυρα!
    Φιλιά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά βρε Πέπη μου κ σε ευχαριστώ!!! Ολα καλά στο νησί προετημαζόμαστε πυρετωδώς για την νεα σεζόν....Φιλιά πολλά κ καλή σαρακοστη κ σε εσενα....!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. soy pai poli ayth h stoli mprabw soy eyxwmai kali kauara filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βάσω μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια....ελπίζω να πέρασες καλά το 3ημερο φιλάκιαααα!!!

      Διαγραφή
  5. Φανταστική η στολή αλλα ονειρεύεται τα κοσμήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το blog σου..Σε ακολουθώ..Αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω κορίτσι...πέρασα ήδη μια βόλτα από το σπιτάκι σου...καλή αρχή!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. μπραβο ρε κουκλα απλα και ομορφα τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίθανη είσαι παιδί μου........ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι είναι άμα έχεις ωραίες ιδέες τις εφαρμόζεις παντού!!
    Καλή συνέχεια Ευσταθία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hі there I am so excited I found уour ωeblog,
    I rеаlly found you by miѕtake, while I was lοoκing on Asκjeeνe
    fог something else, Nonethelesѕ I am herе nοw
    anԁ wοuld just lіkе
    to say kudos for a increԁible post and a all round enјoуable blog (Ι also
    love the theme/desіgn), I don't have time to browse it all at the moment but I have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the awesome work.

    Here is my blog ... http://Www.chocolatehouse.pl/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Shortly afterwards, Europcar helped itself to two damage surcharge payments totalling �975 on Baker's credit card the nature of paphos car hire's 10bn-euro �8.
    You can have a surcharges and extra fees that
    make them expensive.

    My webpage :: www.deepue.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα .Ειχα καιρο να περασω γιατι παρουσιαστηκα στον στρατο.Οταν θα μπορω θα ερχομαι απο εδω Δεν ξεχνω τους φιλους.Να εισαι παντα καλά και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστω με βοηθησες στο να ντυθω ινδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή