επιπλα,

Χρωματα κιμωλιας chalk paint DIY

11:19:00 π.μ. Eustathia 12 Comments

Καλήμερα φιλοι μου...μετα απο καιρο θα ηθελα να σας δειξω μια παλαιωση σε επιπλο που εκανα καθως κ να σας περιγραψω λιγακι τα βηματα που ακολουθησα.
Οπως βλεπετε ειναι μια απλη βιβλιοθηκη απο το ικεα στην οποια ηθελα να δωσω λιγο παλαιο υφος.
Το αν τα καταφερα ή οχι το αφηνω στην κριση σας...απλως το ειχα βαρεθει κ σιγουρα οπως μεταμορφωθηκε αλλαξε ριζικα!
Στις εικονες βλεπετε τα σταδια οπου περασε η βιβλιοθηκη τα οποια κ θα σας περιγραψω
1.Αρχικη μορφη
2.Περασμα με καφε χρωμα κιμωλιας το οποιο εφτιαξα μονη μου.Για οδηγιες διαβαστε ΕΔΩ. Για να δειτε τι ακριβως ειναι το χρωμα κιμωλιας διαβαστε το παρακατω συνδεσμο Χρωμα Κιμωλιας.Μετα απο το καφε χρωμα κ αφου στεγνωσε περασα κερι στις ακμες του επιπλου οπου ηθελα να κανω παλαιωση θα σας εξηγησω παρακατω το λογο.
3.Περασμα με λευκο χρωμα κιμωλιας. Σε αυτο το σταδιο κ αφου στεγνωσε το χρωμα μου ετριψα με γυαλοχαρτο τα σημεια οπου ειχα περασει το κερι ο λογος ηταν για να αποκαληφθει το σκουρο χρωμα που ηταν απο κατω κ να φαινεται το επιπλο παλαιο κ φθαρμενο.
Εδω φαινεται καλυτερα τα σημεια οπου εχει τριφτει το λευκο χρωμα κ αποκαλυπτεται το σκουρο καφε που υπαρχει απο κατω δινοντας την αισθηση της παλαιοτητας.
                        


4.Αφου στεγνωσαν ολα τα χρωματα καλα με τη βοηθεια στενσιλ κ ακρυλικων χρωματων εφτιαξα τα σχεδιακια που βλεπεται στις φωτο.
5.Επειδη σαν αποτελεσμα δε φαινοταν πολυ παλαιο σε αυτο το σημειο αποφασισα να περασω ολο το επιπλο με κασια υλικο που χρησιμοποιουν στις αγιογραφιες για να δεινει παλαιοτητα στην οψη.
6.Τελος περασα ολο το επιπλο με βερνικι νερου για να κλειδωσει το χρωμα κ βουαλα ετοιμη για χρηση ανανεωμενη κ παλαιωμενη.
 Σε αυτη τη παλαιωση δεν χρησιμοποιησα κερι για να κλειδωσω το χρωμα κ οι λογοι ηταν δυο. Ο πρωτος οτι χρησιμοποιησα κασια κ ο δευτερος οτι σε μεγαλες επιφανειες που εχουν καθημερινη χρηση κ φθορα προτιμαμε το βερνικι νερου απο το κερι για το φινιρισμα.Εχει μεγαλυτερη αντοχη στο χρονο.Εαν καποιος επιλεξει να χρησιμοποιησει κερι απλα να γνωριζει οτι το επιπλο θελει 1 φορα καθε χρονο περασμα με κερι για να συντηρηθει το αποτελεσμα.
Βεβαια αξιζει να σημειωθει οτι το κερι αφηνει μια πιο βελουδινη αισθηση στο φινιρισμα.
 Ομως υπαρχουν και βερνικια οπου εχουν σατινε αποτελεσμα κ δε γυαλιζουν...
 Ελπιζω να σας αρεσε η σημερινη αναρτηση...να τη βρηκατε χρησιμη κ να τολμησετε κ εσεις να αλλαξετε οτι δε σας αρεσει. Η δημιουργικοτητα ειναι ζωη κ ανεξαρτητα απο το αποτελεσμα σε γεμιζει ενεργεια κ θετικοτητα.
Αν εχετε αποριες ειμαι εδω για να σας βοηθησω...να περνατε καλα!




You Might Also Like

12 σχόλια:

  1. Ουάου!Πολύ μεγάλη αλλαγή!Θαυμάζω τόσο πολύ αυτά τα "μεγάλα" σε όγκο πρότζεκτς.Χίλια Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια!Δεν ειναι τοσο οτι ειναι δυσκολο απλα λιγακι χρονοβορο...εγω το τελειωσα σε 3 ημερες περιπου αλλα πιστευω αξιζε τον κοπο...😊😊😊

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια!Δεν ειναι τοσο οτι ειναι δυσκολο απλα λιγακι χρονοβορο...εγω το τελειωσα σε 3 ημερες περιπου αλλα πιστευω αξιζε τον κοπο...😊😊😊

      Διαγραφή
  2. Πολύ και καλή δουλειά,έγινε πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραια εγινε .Θελω και εγω να βαψω ενα τραπεζι σαλονιου με τη σπιτικη συνταγη της κιμωλιας αλλα με εχουν φοβισει λιγο .οτι τα χειροποίητα χρωματα δεν ειναι τοσο καλα οσο της Annie Sloan , τα οποια ειναι ακριβα και θα μου κοστίσουν πιο πολυ απο το τραπεζακι.Ειναι ανθεκτικη η χειροποίητη κιμωλια?Και πως χρησιμοποιειται η κασια??
    σ ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρχικα χαιρομαι που σου αρεσε το αποτελεσμα.κοιτα να δεις το χρωμα σα χρωμα ειναι ανθεκτικο μπορει το ετοιμο της annie sloan να δουλευετε πιο ευκολα με το πινελο παντως εαν βρεις σκονη κιμωλιας στο ματι το τελικο αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο.επισης αμα φτιαξεις.μονη σου το χρωμα εχεις το πλεονεκτημα να φτιαξεις οποιοδηποτε χρωμα κ οχι να επιλεξεις αναμεσα σε συγκεκριμενες αποχρωσεις που εχει η καθε εταιρεια.Η κιμωλια ειτε αυθεντικη ειτε χειροποιητη θελει οπωσδηποτε σωστο κλεισιμο του χρωματος ειτε με κερι ειτε με βερνικι νερου σατινε. εδω νομιζω ειναι ολο το θεμα. Η κασια ειναι σε ενα βαζακι στερεης μορφης την αραιωνουμε με νερο κ βαζουμε κ λιγακι ατλακολ ζητα οδηγιες απο το μαγαζι που θα την παρεις ακριβως για την αραιωση. εγω περασα σε ολο το επιπλο τη κασια με μωρομαντιλο σιγα σιγα.αυτα ελπιζω να σε ξεμπερδεψα λιγακι κ οτι αλλο θες εδω ειμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανέζινα

    Θα ήθελα να με ενημερώσετε σχετικά με την επιθυμία μου να αλλάξω χρώμα στα ντουλάπια της κουζίνας μου. σκέφτομαι και μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα της κιμωλίας, η απορίαα μου είναι πόσο αντέχει στην καθαριότητα και αν πιάνει επάνω σε βακελίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας εχω απαντησει στο σχολιο αλλα αναρωτιεμαι αν το βλεπετε γιατι μου βγαζει μηνυμα οτι δεν παραδοθηκε....στειλτε μου email αν θελετε να σας απαντησω απο εκει στο tatouli83@yahoo.gr

      Διαγραφή
  6. Ανέζινα

    Θα ήθελα να με ενημερώσετε σχετικά με την επιθυμία μου να αλλάξω χρώμα στα ντουλάπια της κουζίνας μου. σκέφτομαι και μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα της κιμωλίας, η απορίαα μου είναι πόσο αντέχει στην καθαριότητα και αν πιάνει επάνω σε βακελίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Αντζελινα...εχω δει μεσα στην ομαδα του facebook "φτιαξτο μονος σου" παρα πολλες κυριες να αλλαζουν τη κουζινα τους με χρωμα κιμωλιας αλλα επειδη ειναι μεγαλη η επιφανεια κ ειναι ενας χωρος που χρησιμοποιουμε ολοι συχνα θα σου προτεινα να επισκεφθεις ενα καταστημα με χρωματα κιμωλιας κ να ρωτησεις εκει τις κυριες ποια διαδικασια να ακολουθησεις ακριβως.Σιγουρα βαφεται ο βακελιτης λογικα θελει οποσδηποτε ασταρι.Επισης απο οσο εχω διαβασει δεν βαφουμε με χρωμα κιμωλιας το πασο της κουζινας μονο τα ντουλαπια επειδη στο πασο κοβουμε διαφορα φρουτα κ λαχανικα κ οι χυμοι αυτων προκαλουν διαβρωση οποτε δεν συστηνεται η χρηση τους εκει. Ελπιζω να σε βοηθησα λιγακι κ καλη επιτυχια

      Διαγραφή
  7. Ανζενινα καλημερα!εχω δει μεσα στην ομαδα του facebook "φτιαξτο μονος σου" παρα πολλες κυριες να αλλαζουν τη κουζινα τους με χρωμα κιμωλιας αλλα επειδη ειναι μεγαλη η επιφανεια κ ειναι ενας χωρος που χρησιμοποιουμε ολοι συχνα θα σου προτεινα να επισκεφθεις ενα καταστημα με χρωματα κιμωλιας κ να ρωτησεις εκει τις κυριες ποια διαδικασια να ακολουθησεις ακριβως.Σιγουρα βαφεται ο βακελιτης λογικα θελει οποσδηποτε ασταρι.Επισης απο οσο εχω διαβασει δεν βαφουμε με χρωμα κιμωλιας το πασο της κουζινας μονο τα ντουλαπια επειδη στο πασο κοβουμε διαφορα φρουτα κ λαχανικα κ οι χυμοι αυτων προκαλουν διαβρωση οποτε δεν συστηνεται η χρηση τους εκει. Επισης επιφανειες περασμενες με χρωμα κιμωλιας καθαριζονται μο ο με νερο κ πρασινο σαπουνι.
    Ελπιζω να σε βοηθησα λιγακι κ καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή