δακτυλίδια,

Η νέα τρέλα!!!! Αγαπημένο μου καουτσούκ!!!

3:16:00 μ.μ. Eustathia 18 Comments

Βροχερό το τοπίο σήμερα στη Αθήνα τουλάχιστον , φαντάζομαι ότι πιο βόρεια χιονίζει....Τέτοιες μέρες με κρύο νομίζω ότι το σπίτι μας είναι το καλύτερο καταφύγιο!!! Χθες λοιπόν το μεσημεράκι που ο Σωτήρης κοιμήθηκε είχα το χρόνο να ασχοληθώ με το νέο μου χόμπυ τα πολύ αγαπημένα σε εμάς τα κορίτσια μπιζού!!! Η νέα τρέλα λοιπόν το αγαπημένο καουτσούκ που όπου κι αν το φόρεσα και το είδαν οι φίλες μου ξετρελάθηκαν!!! Σας το παρουσιάζω κι εγώ σε διάφορους συνδυασμούς και με διάφορα σχέδια!!!!


Σταυροί, νεκροκεφαλές, φαντάσματα, ματάκια, ρόδια, πεταλούδες,δεκάρες, χάντρες  όλα σε ένα συνδυαστικό παροξυσμό!!!



Όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά!!!!


Εδώ είναι δαχτυλίδια από καουτσούκ, προς μεγάλη μου έκπληξη εκτός του ότι έχουν πολύ όμορφη αίσθηση στο χέρι αυτά με τις νεκροκεφαλές έχουν κάνει θραύση.....όλα τα κορίτσια μικρά μεγάλα θέλουν τη χρυσή νεκροκεφαλή!!!


Εγώ συνήθως τα φοράω έτσι 2 μαζί και η αλήθεια είναι ότι σου δίνουν μια Rock αίσθηση!!!


Εδώ είναι μερικά χαριτωμένα σκουλαρικάκια!!!


Κι ένα διπλό βραχιόλι με ροζ σταυρό και γαλάζια πεταλούδα !!


Και φυσικά χειροποίητα σκουλαρίκια με πέρλα και καουτσούκ......τα λατρεύω!!!!!!!




Αυτό το χεράκι είναι της φίλης μου της Μαρίας που προβάρει τα νέα της βραχιολάκια!!!




Το συγκεκριμένο είναι σταυρός λευκός με σύρμα,πέρλες και ματάκι!



Εδώ το μοντέλο μου είναι η Ζαμπία με τα νέα της διπλά βραχιολάκια με χρυσό σύρμα και πέρλες!!!


Ένα ακόμη ζευγάρι μοβ πέρλες!!!




Αυτά για την ώρα!!! Ελπίζω να σας αρέσουν...εγώ πάντως έχω χαρεί πάρα πολύ με την νέα μου ασχολία!!!

Φιλιά πολλά και περιμένω εντυπώσεις!!!!

You Might Also Like

18 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και ζουζουνιάρικα όλα!
    Πριν από λίγες μέρες μου έστειλε η Φανή ένα δαχτυλίδι από καουτσούκ και δεν πιστευα πόσο τέλεια αισθηση έχει στο χέρι, ούτε που το νιώθεις καν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαντάζομαι απαλό και βελούδινο.Τέλεια.Θέλω να αρχίσω να πουλάω τέτοια βραχιόλια για να βγάλω κανένα φράγκο.Το έχω ανάγκη αλλά και για να περνάω την ώρα μου.Ξέρετε καμία ιστοσελίδα;Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. Ολα ειναι πολύ τρέντυ για τις κοπελιες όμορφα και πρωτότυπα....παντα τέτοιες δημιουργίες να κάνεις ...φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα!!!! Ολα φαίνονται υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικά είναι , σήμερα έφαγα όλο το πρωινό μου στην αγορά και αγόρασα ένα σωρό μικροπράγματα για κόσμημα..το καινούργιο μου παιχνίδι..όσο κρατήσει..γιατί ξέρω οτι θα γυρίσω στη ζωγραφική γρήγορα..Κοριτσάκι μου δεν πήρα κανένα πακέτο αλλιώς θα σου έγραφα σίγουρα ευχαριστήριο.Ξέρεις κι εγώ από αυτά που έστειλα 2 δεν έφθασαν ποτέ.Μη μου στεναχωριέσαι..μπορεί να έρθει αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευσταθία μου, πολύ ωραία όλα και πολύ ... φρέσκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. EXEIΣ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΣΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΟΥΤΣΟΥΚ ΓΙΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ???ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΥΣΤΑΘΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!(ΝΑΣΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;
    ΔΕΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΕΣ;
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικά είναι! Μεγάλη παραγωγή έχεις!!!!
    Κι εγώ έχω ψιλοπάθει με τα δαχτυλιδάκια και σκουλαρικάκια καουτσούκ αυτές τις μέρες... Πήγα με τη μαμά μου να ψωνίσουμε χαντρες και με κοιτούσε λες και είμαι βλαμμένο. "Τι το θες παιδί μου το πλαστικό και τις νεκροκεφαλές;;;" χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. # Έτσι είναι Νίκη μου κι εγώ δεν το πίστευα ότι έχει τόσο όμορφη αίσθηση μέχρι που τα φόρεσα!!!

    # Ρούλα μου σε ευχαριστώ θα πρέπει όμως να ευχαριστήσουμε κ τη Μενεγάκη ότι φοράει γίνεται της μόδας!!!

    # Μαράκι μου σε ευχαριστώ!!!

    # Αχτιδούλα μου σου έχω Mail πολύ ξενέρωσα που δεν έχει έρθει το δέμα....καλή συνέχεια με τις δημιουργίες σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. # Αννέτα μου σε ευχαριστώ...

    # Νάσια μου σε ευχαριστώ....θα τα βρείς σε μαγαζιά με είδη για κοσμήματα μοναστηράκι κτλ....και σε χαντράδικα

    # Ρένα μου σε ευχαριστώ! Με την εικόνα δεν έχω κάνει τίποτα γιατί θέλω να βρω ένα κατάλληλο ξύλο για να δείξει όμορφη...όταν θα τη φτιάξω θα κάνω ανάρτηση!

    # Κωνσταντίνα μου τι να πω κι εδώ της ίδιες αντιδράσεις είχαμε στην αρχή με κοιτούσε ο άντρας μου σαν alien αλλά σε πληροφορώ ότι όλες οι φίλες και γνωστές μου όλων των ηλικιών θέλουν νεκροκεφαλή δαγκωτο....αφού είναι rock τι να κάνουμε????


    Φιλιά σε όλες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πραγμετική τρέλα. Τι ποικιλία είναι αυτή. Το ένα καλύτερο από το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ήταν να μην κάνεις την αρχή με τα κοσμήματα τελικά..το ένα καλύτερο από το αλλο..μπράβο κορίτσι μου..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικά όλα είναι πανέμορφα!! Εχω κάνει και εγώ, μου φαίνεται ότι θα τα κάνω ανάρτηση και ότι γίνει!! Δεν θα είναι βέβαια τόσο όμορφα σαν τα δικά σου αλλά θα είστε επιεικείς!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω,πω ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!!Τα θαύμασα όλα Ευσταθία μου!!!!Αλλά και τα χέρια με τα βαμμένα νύχια τέλεια για επίδειξη δαχτυλιδιών!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παιδί μου δεν έχω λόγια!!! όλα μου άρεσαν, ΟΛΑ!!!! Πόσα είναι και όλα διαφορετικά!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου, δεν έχω λόγια!!!! Σε φιλώ γλυκά και καλή συνέχεια στο κόσμημα, που νομίζω ότι το έχεις τρελά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο είναι καταπληκτικά...μου άρεσαν πολύ αυτά με τις πέρλες...κάνουν vintage αλλά και μοντέρνο μαζί...που προμηθεύεσαι τα υλικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή