αλλαγη,

Χρώματα κιμωλιας - Chalk paint tutorial & diy volume II

8:42:00 μ.μ. Eustathia 8 Comments

Γεια σας!Για μια ακομη φορα εκανα μετατροπη σε ενα τραπεζι σαλονιου με χρωματα κιμωλιας κ αυτη τη φορα το αποτελεσμα με ενθουσιασε!
Αν θελετε να το προσπαθησετε θα σας δειξω τα βηματα που ακολουθησα
Το αποτελεσμα θα σας αποζημιωσει
Λοιπον θα χρειαστειτε ασταρι(προεραιτικα)
Χρωμα κιμωλιας, Πατινα παλαιωσης, γυαλοχαρτο, ξυλοστοκο κ στενσιλ της επιλογης σας.
Εδω θα δειτε μερικα απο τα υλικα που χρησιμοποιησα εγω
Βημα 1: Το τραπεζι πριν την επεξεργασια
Βημα 2: Ασταρωμα
Βημα 3 & 4: Χρησιμοποιωντας στενσιλ κ ξυλοστοκο εφτιαξα τα αναγλυφα σχεδια στο πλαϊνο μερος του τραπεζιου
Βημα 5: πρωτο χερι με χρωμα κιμωλιας σε λευκο χρωμα.Για το λευκο χρησιμοποιησα χειροποιητο χρωμα κιμωλιας η αναλογια ειναι μια κουπα χρωμα κ 2 κουταλια σκονη κιμωλιας κ καλο ανακατεμα μεχρι να διαλυθει καλα η σκονη. Αν το δειτε καπως στεγνο κ οτι το πινελο καπως κολλαει μπορειτε να προσθεσετε λιγο νερακι. Εγω συνηθως βαζω σκονη με το ματι γιατι με βολευει. Σε αυτο το σημειο χρησιμοποιησα κερι στα σημεια στα οποια ηθελα να κανω παλαιωση. Δηλαδη περασα με κερι τις γωνιες του τραπεζιου, τα ποδια κ γενικα οποιο σημειο ηθελα να φαινεται φθαρμενο.
Βημα 6: δευτερο χερι χρωμα κιμωλιας λαδι. Εδω προτιμησα να χρησιμοποιησω ετοιμο χρωμα αυτη η μικρη συσκευασια μου κοστισε περιπου 3.5 ευρω κ ηταν καταπληκτικη στην εφαρμογη της.
Βημα 7: Με λεπτο γυαλοχαρτο ετριψα ελαφρα τα σημεια στα οποια ειχα περασει κερι ετσι φευγοντας το λαδι χρωμα αποκαλυφθηκε το λευκο απο κατω 
Βημα 8: Περασα με πατινα τα αναγλυφα σχεδια κ γενικα οπου ηθελα να τονισω την παλαιωση
Το στενσιλ στη πανω μερια του τραπεζιου εγινε χωρις να ειναι αναγλυφο κ επισης το περασα με πατινα.
Βημα 9: για να κλειδωσει το χρωμα περασα 2 χερια το τραπεζι με βερνικι νερου σατινε.
Εδω ειναι το πως ηταν το τραπεζι μου πριν το πειραξω...τελειως χαλια το ειχα βαρεθει!
Και εδω το τελικο αποτελεσμα love...love...love!
Καποιες λεπτομερειες
Τελειο δεν ειναι σιγουρα αλλα το εφτιαξα μονη μου...μου αρεσει παρα πολυ κ αμα το εκανα εγω με πολυ λιγες γνωσεις για το αντικειμενο μπορειτε κ εσεις!
Οτι δε σας αρεσει αλλαξτε το!Δεν ειναι δικο μου moto αλλα το πιστευω ακραδαντα!
Μπορειτε να δειτε κ την πρωτη μου αναρτηση για τα χρωματα κιμωλιας διαβαζοντας ΕΔΩ!
Υγ.Αν εχετε αποριες ρωτηστε με!
Μεχρι την επομενη δημοσιευση σας χαιρετω
Φιλικα Ευσταθια!

You Might Also Like

8 σχόλια:

  1. Μπράβο Ευσταθία, το έκανες υπέροχο.
    Δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην τα αλλάξουμε όσα δεν μας αρέσουν. Αν τα βαρεθούμε μετά 20 30 χρόνια και έχουμε όρεξη θα τα ξαναλάξουμε.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου σε ευχαριστω πολυ!!κ εγω της ιδιας λογικης ειμαι στο τελο θα αλλαξουμε ολο το σπιτι...χιχιχοχο!να εισαι καλα γλυκια μου καλη σου ημερα!

      Διαγραφή
  2. Χαρά στο κουράγιο σου!!! Βέβαια όντως το αποτέλεσμα σε δικαιώνει!! Μπράβο σου Ευσταθία μου!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη αλλαγή!!...Ωραία χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή