βελονακι,

Κουκουβαγιοσετ και chrochetomania!!!!!!!

2:29:00 π.μ. Eustathia 12 Comments

Αγαπημενη μου γειτονια σε χαιρετω κι εγω απο τη γωνίτσα μου διπλα στο ζεστο τζακι οπου δημιουργω οταν μου το επιτρεπουν τα υπόλοιπα καθηκοντα μου ως μαμά πλήρους
απασχόλησης και χαρωπης νοικοκυρας οπου προσπαθω να γινω αλλα μαλλον δυσκολευομαι λιγακι...πολλες οι υποχρεωσεις και δεν τις προλαβαινω.....Πολλά γινονται αυτο το μηνα γουρια, στολισματα μπαζαρ...δυστυχως δεν προλαβαινω να κανω και πολλα πραγματα οποτε απλα παρακολουθω οσα συμβαινουν ....οταν με το καλο μεγαλωσει λιγακι το αγορακι μου το οποιο ειναι σωστο θηριο ελπιζω να κανω περισσοτερα....

Σε καποιες στιγμες που ξεκλεψα λιγακι χρόνο έφτιαξα αυτο το όμορφο χειροποίητο με το βελονάκι κουκουβαγιο σετ δώρο για την ανηψουλα μου την Ελενίτσα οπου βαφτίστηκε πρόσφατα....




 Να το το μοντέλο μου .....σωστη κουκλίτσα!!!!!
Να είσαι πάντα φωτισμένη και καλότυχη γλυκιά μου!!!!!!

.
 Να και μια αγαπημενη κορδέλα φτιαγμένη όλη με το βελονάκι  και στολισμένη με χειροποίητο λουλουδάκι το οποίο ειναι και καρφίτσα....Μπορει να φορεθει και  ως κοντό κασκόλ.....


....κι εδω με διαφορετικο χρωμα λουλουδιου



 
 
Πως σας φαίνονται ?

 Να σας ευχαριστησω για ακομη μια φορα για τα γλυκα σας σχόλια....Δεν με ξεχνατε και σας ευχαριστω πολύ για αυτο!!!!!!!!

Όποιος θέλει μπορει να με επισκεφθει και στην σελίδα μου στο Facebook στο






Σας χαιρετώ μέχρι την επόμενη φορά η οποία ελπίζω να είναι πολύ πολύ σύντομα...

Καλό σας μήνα και και καλή εορταστική περιοδο σε ολους!!!!!! 









You Might Also Like

12 σχόλια:

  1. Το κασκόλ με το σκουφί είναι πραγματικά πανέμορφα!!! Και το λουλουδάκι φορεμένο σε κασκόλ η στο κεφάλι όμως με κατενθουσίασε! Τέλεια ιδέα.Τέλεια δουλειά.Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια στα χεράκια σου τα κουκουβαγιαδάκια !!!! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφα
    Καλοφόρετα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν και οταν φοας την κουκουβαγια χανεται η μαγεια της κατα τα αλλα ειναι θεικο μπραβο σου και για την κορδελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σετάκι - κουκουβάγια είναι φανταστικό... Να σας ζήσει η κουκλίτσα σας!
    Εγώ "κόλλησα" στην κυριολεξία όμως με το κοντό κασκόλ!!! Είναι υπέροχο... δε θα μου ξεφύγει, θα το φτιάξω!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πιανει φοβερα αυτο το χερι σου,δεν θα κρυωσουν ποτε οι φατσουλες που ειδαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!
    Πολυ ομορφα!!!!συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I've been exploring for a bit for any high-quality articles or weblog posts in this sort of area . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this site. Studying this information So i'm
    glad to express that I've a very good uncanny feeling I came upon exactly what I needed. I such a lot no doubt will make certain to don?t overlook this site and provides it a look regularly.
    Also visit my web page - www.yourtobaccosstore.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!! Χρόνια πολλά και πολύ-πολύ ευτυχισμένα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα πλεκτά Ευσταθία μου... γλυκύτατα!!!!!! Καλές γιορτές και με το καλό η νέα χρονια!!!!!! Το 2013 μόνο χαρές να σου φέρει!!!! Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή