καουτσούκ,

Χειροποίητα σκουλαρίκια με καουτσούκ & άλλα.................

4:40:00 μ.μ. Eustathia 17 Comments

Καλησπέρα σας φίλοι μου...........

Νομίζω ότι όλοι ζούμε σε έντονους ρυθμούς αν και με αυτό το κρύο το μόνο που επιθυμώ προσωπικά είναι να χουζουρεύω στο κρεβατάκι μου οι υποχρεώσεις όμως με φωνάζουν και για να είμαι απολύτως ειλικρινής με έχει κουράσει το σπίτι και οι δουλειές του.....

Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο για αυτό θα σας δείξω νέα σχέδια χειροποίητων κοσμημάτων και συγκεκριμένα σκουλαρικιών......


 


.............σκουλαρίκια με στρογγυλό καουτσούκ και γυάλινες πέτρες



..............σκουλαρίκια με πλακέ καουτσούκ σε σχήμα δάκρυ με πέτρα σε πράσινο σκούρο χρώμα τύπου svarofski!!!!



....και μερικά κολιέ από χοντρο καουτσούκ σε διάφορα σχέδια και με χρυσσφί κούμπωμα....


....εδώ σε καφέ.............





Σας αποχαιρετώ προς το παρόν έχω κι ένα συρτάρι να φτιάξω και δυστυχώς ακόμη καθόλου έμπνευση....τι συρτάρι εννοώ???? Μα φυσικά και αναφέρομαι στη νέα προσκληση της Ρένας Χριστοδούλου..........

όσες δεν έχετε δει την πρόσκληση μπείτε να θαυμάσετε τα έργα που έχουν ήδη φτιάξει οι φίλες της θα ενθουσιαστείτε!!!!!!!!!!


Φιλιά πολλά!!!!!!!!

You Might Also Like

17 σχόλια:

  1. Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες! Δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με καουτσούκ, αλλά είναι πολύ της μόδας! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ....η αληθεια είναι ότι το καουτσούκ αρέσει πάρα πολύ!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα! Είναι πράγματι πολύ της μόδας το καουτσούκ! Αχ εγώ δεν έχω συρτάρι, έχω όμως πολύ εμπνευση!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .........θα μου έρθει που θα πάει κατι καλό θα σκεφτώ......σε ευχαριστώ που πέρασες....φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα κουκλίτσα μου!!! Το καουτσούκ δίνει και παίρνει και φοριέται απίστευτα πολύ!!!Πανέμορφα είναι όλα σου!!!Μπράβο πολυτάλαντο παιδί!!!! Φιλιά και καλό βράδυ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε εσένα Κική μου!!!!!!!!!! Ναι το καουτσούκ είναι η τρέλα των ημερών!!!!!! Φιλιά πολλά κ σε ευχαριστώ που πέρασες!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι...κι εγώ πιστεύω ότι το καλοκαίρι θα τα δούμε πολύ...ειδικά τα πιο ζωηρά χρώματα...τώρα όλα τα κορίτσια θέλουν τα μαύρα...το καλοκαίρι όμως??? Πιστεύω τα ροζ και τα τυρκουάζ ότι θα φορεθούν πάρα πολύ.....Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. καλημέρα κορίτσι! πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! κάτι θα σκεφτείς για το συρτάρι, το δικό μου πρόβλημα πάλι είναι ότι μου λείπει το συρτάρι χαχα!
    να έχεις μια όφορφη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω κι εγώ για εσένα Σοφάκι που ότι έχεις φτιάξει θα ήθελα πολύ να το φόραγα....Το θέμα με το συρτάρι ακόμα το σκέφτομαι αλλά που θα μου πάει το άτιμο....Φιλάκια πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Aπίστευτη δουλειά!!!υπέροχα τα σχεδιακια και το καουτσουκ δεν το γνωριζα!!!τα σκουλαρικια με την φωτο σου τα λάτρεψα!!!υπέροχα όλα μπράβο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .....θα κοκκινίσω..........σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την βόλτα σου από τις αναρτήσεις μου....φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Έγιναν πολύ ωραία!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή