Χρόνια πολλά Σωτήρη!!!

9:53:00 π.μ. Eustathia 0 Comments

   Ο Σωτήρης μου σαν χθές βγήκε από την κοιλίτσα μου και είναι τελείως απίστευτο που σήμερα μόλις ένα χρόνο μετά περπατάει, τρέχει, παίζει, φωνάζει, ξεκαρδίζεται, λέει "Μαμά & Μπαμπά", χτυπαέι παλαμάκια, μας δίνει φιλάκια, μας "μαλώνει", μας χαιδεύει , κάνουμε "μυτούλες"....σε λατρέυουμε Σωτήρη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   Η μαμά κ ο μπαμπάς θα είναι πάντα δίπλα σου αστέρι μου!!!!!!!!!!! Τώρα όμως τρέχω να κρυφτώ στην κουζίνα να ετοιμάσω ότι μπορώ για να υποδεχτούμε το βράδυ τους καλεσμένους μας.....έχουμε κεράκι να σβήσουμε σήμερα!!!!
    Να ευχηθώ επίσης και στον μπαμπάκα μου Χρόνια Πολλά!!!Ο οποίος είχε γεννέθλια χθές ....ίδια μέρα με τον εγγονό του...και θα σβήσουμε μαζί τα κεράκιααααα !!!!
  
Γεια σας φίλοι μου!!!!!

You Might Also Like

0 σχόλια: